fredag 29 juli 2011

Varför inte?

Tyckte det skulle vara en bra idé att bli attackförkyld inför den fullspäckade helgen... Hosta och allmän trötthet. Kul. Verkligen. Tog en tripp till apoteket och handlade på mig lite förnekelse, man kan ju inte vara sjuk om man inte känner något! Sen får alkoholen ta hand om resten. ;)

Lite spännande saker händer på stan upptäckte vi när vi letade medicin och alkohol på lunchen.




Centrala Malmö är fulla av små mat- och prylstånd från "hela" världen. Som ett mini Malmöfestival. Frågan är bara varför?
Folk verkade mest dras till Känguruköttet och av någon oförklarlig anledning, till det fruktansvärt fula "brittiska" porslinet. Jag känner ett par engelsmän och jag vet inte om det är ok att beskylla ett helt folk för dessa ohyggligheter!

Snart bär det iväg mot äventyr i Osby! Hoppas jag håller mig vaken tills dess. Ser fram emot färdkosten. ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar