torsdag 28 juli 2011

Inför en fullspäckad helg..

är det bäst att börja med ett glas vin!
Vissa bitar av helgen går ännu inte att avslöja men bilder utlovas efter. Den finaste ska kidnappas till okänd ort och firas i efterskott. Girls night out, yay! Inte för att jag har så mycket emot män men helt ärligt är det skönt att slippa dem ibland. ;)

Idag har det blivit en tripp till frisören, i vanlig ordning lockas mitt hår till förbannelse så snart det kommer till stylingdelen vilket gör det svårt att se vilken frisyr jag nu har..  men det känns mycket lättare och jag nu slipper jag ha ont i nacken efter att försöka hålla upp huvudet för att kunna se dator skärmen.


Ingen gigantisk skillnad kanske. Bara ett gigantiskt huvud! ;)

Upptäckte en sak när jag pratade med frisören, som inte var jätte insatt i den miljövänliga aspekten. Många som tycker detta med att ändra livstil verkar jobbigt kommer på de märkligaste ursäkter för att visa på att leva miljövänligt är farligt. Min frisör hade hört att "ekologiska" kläder gjorda på bildäck var väldigt farligt för kroppen. Varför skulle man ha kläder gjorda av bildäck? Kommentera gärna om ni har fler exempel på farliga miljövänliga produkter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar