fredag 8 juli 2011

Dag 2 av själva bloggandet men typ dag 4 av projektet då det tog mig en stund att skapa själva bloggen! :)
Tydligen tycker vissa att skapandet är den roliga biten av bloggandet men för mig innebar det mycket blod, svett och tårar.. Eller inte direkt, jag blev kanske lite svettig på överläppen.

Det svåra för mig är nog inte att komma på vad jag ska skriva om utan att lyckas begränsa mig. Ska det vara som en dagbok över mitt liv eller vill jag hålla mig till specifika ämnen?

Eftersom miljö är ett stort intresse så vill jag få med det samtidigt som jag vill att det ska vara personligt. Hmmm... ja jag har ju ett gäng dagar till att fundera på hur jag vill ha det. Jag får helt enkelt passa på att skriva om allt som poppar in i huvudet! Sen kommer jag även att testa olika funktioner så ni får mycket gärna kommentera bu eller bä.

Hittade precis stavningskontrollen, tydligen är bloggandet inte ett godkänt ord! Om det vorde vara godkänt någonstans så borde det vara på en blogg.




Testar lite bild, här en favoritkaraktär från Potter- filmerna. Hoppas någon vill gå med mig på sista delen nästa vecka.. Dock inte så troligt med tanke på min vänkrets..  ;)

Och med det bildtillägget ser nu bloggen ut som en 12-årings! Nice!  

Ikväll hoppas jag på lite vin eller cider och fint väder på balkongen men det ser rätt grått ut. Men i vilket fall så är det helg och jag önskar eder en trevlig sådan! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar