måndag 18 juli 2011

Min cykel..

är något av det bästa jag har. Det är en mycket bra cykel. Och så är den vit. Den tar mig i princip överallt och den får mig oftast på bra humör. Det är svårt att vara sur när man cyklar hem i solsken och med musik i lurarna. 

På min cykel känner jag mig alltid vältränad och cool, även om verkligheten är liiite annorlunda kan jag ändå leva mig in i den känslan en stund på cykelturen till och från jobbet. Tyvärr tar det bara en kvart per väg. Får köra långturer på helgerna nu när det faktiskt är en svensk version av "sommar".

Musik är också en humörhöjare, jag lyssnar på musik hela tiden och jag blir hela tiden kär i nya artister och ny musik. Sen är jag ju alltid trogen mina gamla kärlekar, Josh kommer aldrig att lämna mitt hjärta. ;) Men nu är jag i alla fall kär i denna kille!



Nu kanske ni undrar varför jag haft ett behov av att höja mitt humör? Dels för att det är måndag, jag var tvungen att vara vaken och jag fick inte sova hela dagen :( Så jävla taskigt!
Har lovat chefen att det är skärpning till i morgon, annars kanske jag får sparken på grund av dåligt uppförande.

Jag tror att jag har lyckats fixa så att det går att kommentera bloggen nu. Så kommentera allt vad era små hjärtan håller, så får vi se om jag godkänner dem. Moahahahahahahahahaha..

2 kommentarer:

  1. Du är ganska snäll även när du är trött :) peppa nu, imorgon will be fabulous!

    SvaraRadera
  2. Snart är det helg igen. Då hoppas jag på sol och vin och vänner. Ha du bestämt hur du gör? Mycket bra jobbat med bloggen :) Kram

    SvaraRadera