måndag 11 juli 2011

Apati

Sitter och stirrar trött ut i rummet och funderar på vad sjutton jag ska skriva om idag.. har generellt varit mycket trött idag och gått genom dagen lite som i en dimma. Var alldeles för speedad efter helgen för att kunna somna och nu längtar jag till nästa.

Ska snart iväg på möte med Världen Barn inför höstens insamling. Lite middag, vin och planering är ju inte helt fel. Alla som råkar läsa denna blogg MÅSTE vara med och samla in pengar på stan! Jag återkommer med datum senare i sommar. ;)

Annars blir veckan framför mig lugn. Träning och cykling får skjutas upp tills gapet i mitt finger har slutit sig. Fotrfarande lite svullet och sticker ut lite fett, mycket märkligt. Funderar på att ta en äcklig närbild och lägga upp på Facebook bara för att straffa alla som råkar stalka mig där.

Nu när jag måste ta det lite lugnare ett par dagar ska jag passa på att lära mig mer om bloggeriet, så det kommer kanske upp ännu fler inlägg. Eller inga alls! Jag förstår att ni väntar med spänning på vad som kommer att hända..

Ha en trevlig kväll, det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar