måndag 1 augusti 2011

Mår som en påse skridskor..

Jag har inte helt koll på vad uttrycket betyder men kusinen säger det ofta och det låter sällan bra. :)

Så har jag misslyckats med det första av mina 30-dagars projekt! Två hela dagar utan att blogga. inte mycket mer att skylla på än att jag blev sjuk och var ändå ute på galaj så all energi fick gå till att vara trevlig och överleva. Och det lyckades jag i alla fall med.

Tagits och eftersom jag inte är på topp idag heller så kommer jag att presentera min helg i bilder i stället.


Tripp till Osby, börjar bli väldigt dålig och muntrar upp mig med ostbågar och Somersby! Till höger kan ni se vår fantastiska värdinna. Tyvärr blev inte alla bilder "blogg godkända" och vad det betyder kan ni få suga på.. men det innebär bla att vi hade jävligt kul!


 Finaste Fifi gänget på väg till Ködbyens fiskerestaurang, besöket är Jennys födelsedagspresent. Fantastiskt god mat och vin!



Fish n chips

Världens smarrigaste dessert OCH snyggaste upplägget


                  Det var allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar