fredag 22 juli 2011

Mot Fredags AW!

Det blir då AW nr 2 denna vecka! Det känns inte så farligt med brist på semester ändå.. Vi har det väldans lugnt på jobbet och vi hinner gå igenom alla gamla högar som inte hunnits med. Jag och chefen är underbart effektiva!

Till helgen blir det även Harry Potter igen!! Wohoo.. Denna gång med kusin vitamin. Jag ska inte glömma näsdukar denna gång. Hoppas kusinen klarar av när jag bölar loss, det roliga är när man börjar gråta innan för att man vet att om en stund så dör någon man håller av (ja, jag har en personlig relation med de flesta av karaktärerna böckerna)

Nästa vecka måste jag verkligen till frisören,  mitt hår har slutat att växa neråt och växer nu åt alla håll märkligt nog.. Antingen blir det bara en utrensning av hårsvallet eller så kanske jag ska köra kort igen? Vad tycker ni?





Ett gäng år sedan..











Rösta i kommentarerna! Jag kommer göra precis som jag vill men tycker att ni ska få känna er delaktiga i mina "stora" livsbeslut!

VIN!


1 kommentar: