fredag 15 juli 2011

PMS och helg

Svårt att njuta av den stundande helgen när ens bröst är som stora värkande basketbollar och mitt ostabila humör gör att jag blir tårögd över artiklar om människor som är det minsta snälla mot varandra.. Det är nu jag längtar till första mensdagen! För privat?? Too bad, du letade dig hit frivilligt! Muahahahahaha... Tro mig, det kan bli värre innehåll i denna blogg..

Men inte idag. Nu ska jag strax cykla hem via Coop och köpa lite fredagsmyyyyyyyys (läs som de sjunger i reklamen) Men det blir nog inte chips, men ostbågar, eller choklad, eller varför inte bägge delar? På grund av fingret har jag inte tränat på hela veckan så jag måste ladda inför nästa vecka! Jag vill inte bli bräcklig som en pinne! Hellre rund och och go som en ostbåge!

      
Top modell ostbåge

Jag vet att utmaningen är att blogga varje dag men  nu ska jag jobba ideellt hela helgen med den finaste så vi får se vad tiden räcker till. Om jag lyckas koppla blogg till telefon så ska jag väl i alla fall kunna skicka några bilder från lägret till bloggen!

 Så med det får jag önska en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar