söndag 10 juli 2011

Otroligt

En av de första sakerna en lär sig som barn är att INTE hålla brödet i handen och skära med vassa kniven mot den mjuka handen! Men nu är jag vuxen och får göra precis som jag vill! Därför kommer jag att få spendera ett par dagar med att duscha med gummihandske för att akta gapet jag skurit upp i mitt finger.

Längesen jag var så förbannad på mig själv :) Men tur i oturen gör det inte det minsta ont, dock ser det ut som mitt underhudsfett är på väg ut... Men men ska nog ordna sig.

Nu äntligen har jag landat på min soffa och avnjuter den amerikanska versionen av Stolthet och fördom. Inte lika bra som den brittiska tv-versionen men man kan inte vara kräsen när det nu visas lite Jane Austen på tv.

Mina fötter värker efter två dagar i ett hemkunskapskök men nu längtar jag redan efter nästa helg då jag ska göra det igen..

Go  natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar