onsdag 27 juli 2011

Hump day över..

Hump day även kallad onsdag enligt vännen :) Idag har varit en dag som bara skulle avklaras. Inte allt för mycket spänning under dagen, förutom när jag skulle servicera en snubbes alkolås och han var galet snygg! 
Nu ska jag strax iväg och svettas lite mera på Friskis! Inga vänner med idag men jag får väl skaffa nya på plats. ;) Resten av veckan kommer att springa förbi och jag hoppas att jag kommer att hinna med bloggen också!

Något jag funderat på är dag är Norge och alla offer. Nu börjar det dyka upp i medier och framförallt på Facebook politiska synvinklar på vad som har hänt. Många tycker att acceptansen av till exempel SD gör att det är fritt fram för hatet. Jag vet inte ännu vad jag tycker, jag är fortfarande så fylld av ren sorg. Jag återkommer när jag har slutat gråta varje gång jag kollar på nyheterna.

I morgon är det frisören som gäller, eftersom det bara är en person som röstat så kommer jag nu klippa av allt mitt hår! Eller inte, makten ligger hos DIG! Lägger upp bilder efter besöket.

Tills vidare får ni hålla till godo med en bild som är lika spännande som min dag varit.

Mitt skrivbord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar