söndag 24 juli 2011

Slappig söndag

Tack vare det fantastiska vädret har jag med gott samvete spenderat största delen av dagen på mjuka ställen med datorn inom räckhåll. Mycket film har det blivit. Men även lyckats uppbåda energi till lite nyttiga saker som att rensa ut kemikalier ur badrumsskåpen och inhandling av mat! 

Hoppas dock på lite mindre regn i morgon då jag behöver ta en tur till tandläkare.. Inte alls kul. Jag har inte så mycket emot att få min mun kollad, mer att behöva betala det hutlösa priset av att allt ser bra ut. 

Helgen har i övrigt spenderats bland goda vänner men det verkar som att kameran har drabbats av för stort alkoholintag och därför kan jag heller inte bjuda på en inblick av helgen. Får ta ett snack med den i morgon. 

Istället vill jag visa på mina 9 kronors frön inköpta på IKEA, se så fint det har blivit! 


Eller inte! Undra om de går att äta? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar