lördag 9 juli 2011

Hallelujah

utbrister jag efter att ha upptäckt Malmö stads cykelvägar ut i Skåne!
Fina asfalterade cykelvägar, otroliga omgivningar och bättre träning än att hänga på gymmet en solig dag.
Det enda negativa var nog skyltningen till Klagshamn, det tog över en timme dit och 30 min hem.. Tydligen är det viktigare att få folk till Malmö än från.

Idag har jag hjälpt den finaste med matlagning på CISV läger. Jag fick fritt utrymme till att organisera saker som jag tyckte att det skulle vara! Det var väldigt snällt även om de ändrar det vid ett senare tillfälle.

Idag blir det ett kort inlägg då jag just nu har ett par från den Malmöitiska familjen på balkongbesök, och jag vill inte missa något av lösningen på världsproblemen. Hoppas bara vi minns dem till i morgon! ;)

Talyhoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar