söndag 17 juli 2011

Hemma igen

med värkande fötter, ett gäng myggbett och en vattenblåsa på vänsterhanden! Så nu har jag nedsatt funktion på bägge händer. Skönt att det är jämnt.  :)

 Har jobbat i ett stort hemkunskapskök hela helgen men inte fan hade de en brödrost.. men det går lika bra att rosta på pannan!
 
J fick äran att dela sitt säte med min cykel på vägen hem. Det tyckte hon var väldigt mysigt faktiskt, se så glad hon är!

I veckan som kommer händer mycket spännande saker, bara jag och fin på jobbet i flera veckor. Hoppas vi inte slappar ihjäl oss. Sen blir det bio mys på onsdag med fina vännen. Äntligen sista delen av Harry Potter! Wohoo... :)

Sen kanske det blir Göteborg till helgen, inte helt bestämt ännu. Vill verkligen vara med la Familia men jag behövs på andra ställen också. Behöver en klon!

Nu behöver min kropp läggas i min säng.. gäsp. Sov gott mina älskade vänner! Ses i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar