tisdag 19 juli 2011

Bloggar från balkongen!

Det har varit en fantastiskt fin kväll och jag sitter nu och tittar på det sista av solnedgången. Bättre blev det när mannen kom hem och gjorde mig en kopp kaffe. Vägrar att lämna det lilla sommar ljus som kommer att visa upp sig denna veckan. 

Idag tänkte jag imponera med min bildredigerings kunskaper, tyvärr har jag inte lyckats förvärva tillräckligt mycket för att kunna stoltsera med dem. Men nu vet ni att ni har något spännande att se fram emot. Jag kan avslöja att jag laddat hem GIMP. Om någon har kunskap eller åsikter om detta redigeringsprogram så kommentera gärna. För jag kan behöva lite hjälp, fast bara lite.. ;)

Har tränat för första gången sen min finger olycka. Det kändes fint, kan fortfarande inte greppa allt men jag är jävligt cool ändå så det gör inget. 

Nu ska jag njuta det sista tio minuterna av "ljus" och min kaffe.. Vi ses kanske i morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar