fredag 30 september 2011

Vin och pyssel..

är en lysande kombo!

I kväll har det skapats för världens barn insamlingen. Till min hjälp hade jag en mycket god vän som använder helt andra former och färger än vad jag gör. Alltid lite roligare med sällskap och nya kunskaper.

För att skoja till det med skaparprocessen har det även druckits vin (ekologiskt) och skvallrats (ganska milt denna gång)

Linda in action!           

Mycket är återvunnet material


Kopia av hårsmycket som skapades till lilla systra mi



Dessa fina skapelser kommer att finns till salu på söndag på drottningtorget mellan 10-16. Kom tidigt, jag misstänker att de kommer att säljas som smör. Funderar bara på vad jag borde ta i pris då jag aldrig sålt mina smycken innan för mer än materialkostnaden (typ 10kr per örhänge par och 20 per armband).

Det är ju ändå en loppis för välgörande ändamål och jag tar inget själv, allt går i bössan. Vad tycker ni?

KOM OCH KÖP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar