måndag 19 september 2011

Sömnlös i Holma..

Har missunnat bloggen i veckan. Har varit upptagen med premiär och kändismingel i hufvudstaden med efterföljande häng med stora systern. 

Sen blev jag sjuk och jag har knappt orkat öppna datorn. Borde sova nu men jag gjorde misstaget att berätta för finaste chefen att jag mådde mycket bättre, så kom hostan. Fan.. 

Så nu ligger jag i min hörna (mannen har gjort en hörna till mig i vardagsrummet så att jag kan ligga och läsa, lyssna på musik osv så att vi ibland kan spendera lite tid i samma rum) och väntar på att han ska somna ordentligt. När den mannen somnat kommer inte de värsta nys/host attackerna att väcka honom. 

I morgon får jag uppdatera om min halva vecka i Stockholm.

Glöm inte att att vi behöver massa hjälp med Världens Barn insamlingen. Vi behöver hjälp de första tre helgerna i oktober. När kan du?

Host.. snörvel.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar