onsdag 28 september 2011

Alldeles, alldeles...

för trött för att blogga men känner ändå att jag vill skriva ett par rader för att visa att jag lever..

Min förkylning börjar släppa sitt grepp om min kropp och jag ser fram emot en god natts sömn!

Har precis sett andra avsnittet av Bron, den svensk/danska serien på Svt. Den första serien som jag och min man följer tillsammans. Den första någonsin på våra 9 år tillsammans. Helt otroligt, och vi tycker båda den är väldigt spännande. Mannen tyckte att det var lite mycket naket.. Ovanligt.. Fast jag kan hålla med om att det ibland är lite omotiverad nakenhet. Kanske finns en mening med det, får kolla upp.

Jag har i alla fall fått min första miljö/hudvårdsprodukt fråga! Wohoo.. Forskningen är i full gång men måste begränsa mig lite innan publicering, ingen är intresserade av uppsatslängd på blogginläggen.

Häromdagen testade jag en ekologisk ansiktsmask förresten, vet inte varför jag gör sånt. Använder knappt något smink eller hudkräm så det finns egentligen ingen anledning till att använda detta heller. Men jag tycker att jag ser kul ut och det är mysigt..



Vet inte om det gjorde någon skillnad.. Nästa gång ska jag pröva ecocentrisk hemmagjorda peelingmask istället! Gillar tanken på att använda saker man redan har i skafferiet hellre än att köpa ekologiskt. 

En annan sak jag kom att tänka på idag är att jag vill införa dagens i-lands glädje i bloggen (till skillnad från alla i-lands problem jag går igenom på en dag)

Dagens i-lands glädje är.... NYASFALTERAD CYKELVÄG! 

Cyklade långsamt när bilden togs.. 

I morgon kommer jag att hänga på före detta Humanitetens hus efter jobbet och ta emot förhoppningsvis en våg av saker som ni kommer att skänka till söndagens Världens Barn loppis! 

Ses där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar