söndag 11 september 2011

Tävling!!

Alla bra bloggar har en tävling, gärna med ett sponsrat pris från en reklamsugen producent.

Eftersom jag inte har sponsorer får jag köpa mina priser själv, och eftersom jag inte har så mycket pengar att lägga på priser till en tävling på en blogg 30 pers läser så kommer priset att vara: Något jag köpt, använt och inte vill ha!!

Fan va bra va! Återvinning, miljötänk och allt! Vill också tillägga att även priset verkar rikta sig till en kvinna så är det bara era fördomar som spelar in. Denna produkt kan användas av alla med lite torr hud!
Endast använd två gånger, typ pyttelite! Den var dyr men lite för fet för min hud, jag använder sällan ansiktskräm så jag är lite petig.

Nästan inte använd alls!
SÅ vad ska ni då behöva göra för att vinna denna nästan nya ansiktskräm?? Skriv i kommentaren om att ni vill ha den och om det skulle komma in flera svar samtidigt så vinner den som skriver mest om hur bra jag är!

LYCKA TILL!

Tävlingen är nu avslutad! Grattis till Eva-lena från Göteborg som vann det fantastiska priset. Håll utkik efter kommande tävlingar. Nästa gång kanske det också innehåller någon slags fråga!

2 kommentarer:

  1. Eftersom detta är en favorit för mig precis som du är så är det väl självklart jag som är vinnaren :-))
    I utbyte får du en kram från din favoritmoster som ju tycker att allt du gör är fantastiskt och har beundrat dig i hela ditt liv :-)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna för att du är den bästaste systern som finns ^^ (av två) Och har grym smak när det kommer till drakar =)

    SvaraRadera