torsdag 13 oktober 2011

Vissa kvällar..

bubblar det med idéer i huvudet men kroppen orkar inte riktigt med..

Började på ett mycket intressant och spännande inlägg men inser att jag faktiskt vill bara slänga mig i sängen med min spännande bok (Den mörka materian del 2).

Idag har jag tränat efter två veckors upphåll, gott igenom en förkylning och en stor dos lathet!
Det gick bra, jag överlevde.. Musklerna verkar inte försvunnit men min kondition är absolut inte på topp. Trots att jag cyklar varje dag.. Tack blåa Pall Mall! ;)

Så ni får hålla ut till morgondagen för att läsa ett mer igenom tänkt inlägg, too bad. Men det är väl ingen som tvingar er att läsa denna skit? (kanske har jag skuld och skammat dig hit men då får du "grow a vagina" :))

Förresten, jag och mannen har äntligen fått köpt biljetter till Dubai. Vi åker på min födelsedag och stannar i ca två veckor. Kommer lämna oss utblottade men det är det värt för familjen och värmen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar