måndag 31 oktober 2011

In i dimman..

Känns som att vara med i filmen The Mist.. Vart vi än har varit sen i fredags så har vi förföljts av en ovanligt läskig dimma! Har haft ont i huvudet till och från hela helgen.. O nu.. Gäsp, kan vara för att jag har varit mol alena på jobbet hela dagen.. Helt övergiven av kollegorna. Skönt att de bägge två är tillbaka i morgon, har verkligen ingen aning om vad jag pysslat men dessa dagar men hoppas att jag fått rätt på allt ;)

Helgen var helt fantastisk! Lite synd på dimman men det lättade ändå lite så vi kunde genomföra en romantisk strandpromenad. Gillar att mannen nu för tiden inte bara accepterar min egenhet att gå o pilla på alla fina grejer man kan hitta på stranden utan även hjälper till. Han kan plötsligt utropa: Åh, den HÄR tror jag att du gillar! O så kastar han sig ner för att gräva fram en sten/snäcka med fina färger! 


Vi hade lånat mannens brors sommarhus och vi fick även fina vänner på besök och då fick vi inhandla en del saker inför kvällen. Gillar att gå och småplocka i Danska butiker, de har så mycket roliga saker där..



Helgen har varit fylld av härliga samtal, en massa tjöt, mycket gott att äta och dricka. och så råkade laptopen bli lite våt när jag och mannen skulle knö oss ner i en jacuzzi för ett romantiskt bad! Lite dumt men det är därför man köper dyr försäkring till dyra saker. :) 

Godis

Tyskarna gillar Danmark också.
Nu ska jag alldeles strax dra mig hemåt i mörkret! Är ändå nöjd över att det nu är liiite ljusare på morgonen. Fick även använt mig av mina egna råd så jag tycker jag är ordentligt uppiggad efter helgen.

MOT STADSBIBBLAN! Tjohoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar