onsdag 12 oktober 2011

Jag ber så mycket om ursäkt..

till alla mina vänner och min älskade familj för att jag inte varit så närvarande de senaste veckorna. Ni som känner mig väl vet att jag har en tendens att snöa in på mitt ideella arbete vilket just nu innebär att rädda alla Världens Barn. 

Sen hjälper det kanske inte att jag också har en blogg jag är lätt beroende av.. Lägger mycket tid på att fundera på vad som ska skrivas, läser en massa andra bloggar och filar på inlägg som någon gång ska publiceras. 

I alla fall.. jag älskar er alltid trots min frånvaro! 


MEN om ni känner att saknaden efter mig är för stor så kan vi träffas på lördag, på stan, med en bössa i handen! 

Denna helg vill jag se en massa sedlar i bössorna annars j.....




2 kommentarer:

  1. Mina mynt hamnade hos Röda korset idag på Hemköp.. Var inte förrän efteråt som jag såg att det stod en Världens Barn bössa där också, men den stod nästan lite gömd faktiskt. Ske se om jag ser någon mer bössa igen *lovar*

    SvaraRadera
  2. Det är lungt systra mi! Du kan skicka sedlar med posten så stoppar jag dem i min bössa! ;)

    SvaraRadera