tisdag 11 oktober 2011

Dagens..

I-landsglädje: Vänner!
Vänner som följer med på saker de knappt har koll på och som delar upplevelser jag aldrig skulle klara mig utan. 
Vänner som lyssnar i evighet på ens känslosvammel och förstår att det
måste komma ut någonstans, obegripligt eller ej.. 

Bara en vän fastnade på bild, jag har fler.. 


 Dagens jag: Tappade min hårborste för ett par dagar sedan men mitt tokiga svall verkar nöjt ändå!
Dagens förälskelse: Jonas Hassen Khemiri, älskade det han skriver men anade inte att han även är en fantastisk människa med häftiga insekter och en stor dos humor. 


Dagens veggolunch: Zhuccini och fetaost biffar med potatisskivor, tzatsiki och morötter. Tyvärr fastnade inte maten på bild då jag slukade allt, fort. 

Dagens låt, från en av absolut favoritfilmerna:



Dagens bok: Den mörka materien, som jag strax ska slänga mig i säng för att läsa tills jag däckar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar