torsdag 6 oktober 2011

Farväl..

Steve Jobs! Tack för allt... Typ.. även om jag älskat Apples produkter de senaste åren så hade jag dock inte koll på vem han var till för ett år sedan..

Jag är fullkomligt fascinerad över människors reaktioner idag över hans bortgång. Hela facebook är fullt med kommentarer, han togs upp i radioprogrammen och tidningarna. Hoppas han känner all kärlek och saknad. Jag har inte läst en enda negativ kommentar om honom.

Denna bild har jag sett på flertal ställen idag och alla hävdar att de är upphovsmakaren..


Annars har jag fortfarande huvudet fullt av Världens Barn insamlingen. Just nu fokuserar jag på att sälja Noveller för Världens Barn till företag och myndigheter. Ett spännande sammanträffande är att boken innehåller en novell skriven av Tomas Tranströmer!! Det kommer nog ge boken en liten skjuts nu när ingen kommer att erkänna att de inte hade en susning om vem han var (tex jag)

Har ni tips på någon som kan tänka sig att köpa ett gäng eller om du bara är intresserad av en så kontakta mig! Här hittar ni mer info om boken.


Hmm.. Mycket män idag i bloggen.. ja de ska väl också få synas ibland.Bara de inte hörs. 
I kväll shoppar mannen med kusinen så det är en strålande kväll att hänga lite med några ascoola vänner. I alla fall en liten stund, sen måste vi hem och kurera oss från nackspärr, förkylningar och några riktigt läskiga utslag! (ska se om jag får tag på en bild) ;)



2 kommentarer:

  1. Jag vill köpa en bok! Hur gör jag å hur får jag den till Sthlm?

    SvaraRadera
  2. Va kul att du vill köpa en bok! Den kan du handla här: http://www.informationsforlaget.se/noveller2011/default.asp?o=4
    och så skickas den hem till dig!!! :)

    SvaraRadera