måndag 2 januari 2012

Gott nytt...

och en god fortsättning önskar jag er alla!

Tänkt så fräscht med ett nytt år! Man kan liksom börja låtsas igen att just DETTA året kommer jag lyckas med ALLT jag sket i förra året!

Till exempel plocka ut min examen, renovera färdigt lägenheten, gå ner 45 kg och bli världshärskare! Vänta ni bara...

Däremot någon jag faktiskt ska gör är att dra igång 30-dagars utmaningen igen. Som många kanske minns så gick det inget vidare med gitarrspelandet.. Lite strul med gitarren och så slängde sig livet i mellan. Så hela Januari skall tillägnas denna nya kunskap och jag ska definitivt bli bättre på att uppdatera bloggen med mina framgångar.

Tanken är att jag ska börja idag men efter att varit jättehungrig i flera timmar och sen slängde i mig middagen som en utsvulten varg så mår min mage inte så bra *burp* Ursäkta.. Så jag jag lägger upp några bilder från jul och nyår istället. Enjoy!

En av få bilder från julafton, här är all mat jag inte kunde äta.. 

Jenny dyrkas av övriga gäster, gåvor överlämnas

















Vissa håller sig på sin kant
Tysk lyckoinsekt, o förrätten till vänster

Alltid i centrum, alltid lika vacker! 

Middag

Det alltid dansanta gänget!

Happy new year!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar