tisdag 10 januari 2012

Tro det eller ej..

men jag har nu spelat gitarr i snart en vecka och jag är rätt säker på att jag blir sämre!! Idag spelade jag i 45 min och inte fan blev det bättre. Ont i hela armen, spänner mig som en galning och blir hel röd i huvudet för att jag glömmer att andas. Men jäkligt roligt är det i alla fall!

Har äntligen hittat ramar till ett par vykort jag köpte i 12-års åldern, tog inte många år alls. Ca 5.. Nu ska jag bara lista ut vart de får lov hänga i lägenheten. Jag och mannen har ju inte riktigt samma stil, och eftersom det är han som arbetar i möbelbutik brukar han bestämma över inredningen här hemma.




Kom också på att jag glömt att fota alla fina hemmagjorda julklappar, denna kopp är pytteliten och mycket söt. Kommer senare att betraktas som mina tidiga alster!
Avslutar inlägget med ett exempel på hur jag jobbar, denna människa är komplett galen och borde absolut inte köra bil!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar