söndag 22 januari 2012

Kylig söndag



och jag sitter tryggt i mitt varma kök med lite kaffe och letar ny musik på spotify. Ska snart gå igång med att öva lite gitarr så att jag verkligen kan störa min bakfulla man. Funderar på att öva två ackord, om och om igen!

Muahahahahaha.. med tanke att jag kom hem strax innan två och möttes av en jäkla röra och ett gäng fulla män och faktiskt städade upp det värsta innan jag gick och la mig så förtjänar han det!

Hoppas de hade det trevligt i alla fall. Det hade jag hos min vän sångfågeln och hennes lilla A!

Någon har kanske reagerat på att min blogg inte handlar så mycket om miljö som tanken faktiskt fortfarande är. Detta beror på brist på mental energi till att undersöka allt jag är intresserad av. Medan jag jobbar med mig själv så introducerar jag så länge; Dagens Miljötips! Jag kan knappt beskriva med ord hur nöjd jag är med mig själv att jag lyckats få in denna lilla snygga ruta! Det var inte svårt.. men ändå, jag lärde mig något nytt.



I övrigt har jag i dag sysslat med att rensa mina gamla mail och hittade en massa gamla bilder och vill dela med mig av det jag älskar mest i hela världen! Jag är rätt säker på att de kommer att mörda mig efter dessa bilder men det var en sådan fantastiskt mysig stund och jag saknar dem mest hela tiden!












1 kommentar:

  1. Ja det var ju inte de vackraste bilderna, det får ju erkännas ;)
    Saknar dig också!

    SvaraRadera