torsdag 12 januari 2012

Åhhh...

va jag skulle behöva massage just nu!! Är mannen hemma? Nej. Skulle han göra det även om han var här? Nope, inte det heller.

Idag fick jag spela gitarr extra länge eftersom jag var tok trött igår.. Har lite ont i armarna, men det har i alla fall vänt! Jag suger inte lika mycket som häromdagen. Wohoo.. Inte en helt dum idé detta med utmaningar. Jag blir så jäkla glad och stolt över mig själv när jag lär mig något nytt, eller att jag faktiskt kommer ihåg vad jag lärde mig dagen innan ;) Det är inte lika lätt förr i tiden då min hjärna var mer som en vindruva är ett russin som idag. Tror dock att jag får mer ut av det nu.

Idag dagen till ära här jag lärt mig att spela Ja må hon leva! Tar inte en kvart längre då jag byter ackord så nu kan man nog börja ana vilken sång jag straffar grannarna med. Nice!

Idag har jag fått en ny vän! En vän som tar hand om nyckeln till mitt hjärta och som sjunger väldans vackert. Denna vän blev bortlämnad av min elaka man och räddad av mig eftersom jag är så fantastisk.















Fortfarande lite orolig över att åka på den elaka mannens förkylning så jag ska nog ta och stoppa mig i säng för i morgon är början på en mycket rolig helg!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar