tisdag 10 januari 2012

Forever alone..

Sitter i min ensamhet, de andra har lämnat mig!

Fast så var de inte sena över en timma till jobbet i morse, så det finns väl en del rättvisa i det också. Är strax färdig dock så jag ska nog överleva.

Har jag nämnt att jag strax behöver ett nytt jobb? Även om det är fantastisk roligt att arbeta med alkolås så var det kanske inte det var det jag främst drömde om under mina fem års studier av mänskliga rättigheter, integration, juridik och miljö..  Lägg till att jag bara är vikarie och att de slänger ut mig om ca två månader så förstår ni kanske att det är dags att gå vidare i livet.

Jag hade mycket gärna jobbat med miljö och rättvisefrågor men vet inte riktigt vart. Jag har sökt ett par jobb hittills men det kommer nog dröja ett par veckor till innan jag hör något på dem. Så om ni hör något eller bara vill tipsa så HÖR AV ER!

Nu bär det hemåt till matlagning och gitarrspelande. Kan tillägga att mina fingrar värker så att jag gråter en skvätt under tiden jag skriver detta inlägg. Eftersom jag inte kommer att lägga upp något jag själv spelat in ännu så lämnar jag er med en video som påminner mycket om hur jag låter!

 Lights - River Acoustic Version










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar