torsdag 22 december 2011

Är inte så lite dålig..

... på att uppdatera denna blogg! Sitter mest och läser andras bloggar. :)

ag har massor att säga men ingen tid till det. Jag har alldeles för trevligt med familj och vänner som bokar upp min tid. Börjar brinna i knutarna med att slå in paket och annat juligt.. i morgon bär det ju av till Götet för långledigt.

I afton blir det middag med vänner och blir med stor risk sent innan jag kommer hem. Svårt att be mannen slå in sina egna klappar, om han inte tycker överraskningar är tråkigt förstås.

Eftersom jag inte har tid med detta heller kommer jag bara slänga upp lite bilder från senaste resan till Dubai. jag vet ju hur glada ni är för min skull och inte alls bittra över mina möjligheter :)

Tyvärr har vår stationära dator gått sönder hemma så vi kommer nog inte iväg till Dubai i april som vi hoppats. Om vi inte slutar äta...

Firar födelsedag innan avresa


Många rätt på en bild!

Vi älskar badland

Inte bara öken

mer kärlek än jag kan beskriva med ord..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar