onsdag 4 januari 2012

En snabbis..

blir det denna afton, dock endast en skriftlig sådan. Är lite trött och hinner inte alls med hälften av det jag vill göra, framförallt för att jag mest sitter vid datorn och kollar på serier (Glee)! Då är det inte alls lätt att få plats med saker som att städa badrum och betala räkningar..

Med utmaningen går det också trögt. Sitter mest och försöker uppbåda energi till att bli inspirerad. Slutar med att jag stämmer lite och sen går. Otroligt frustrerande att jag bara inte kan med en gång!

Tror att min otålighet är något jag ska jobba med generellt ;) Just nu har jag en liten paus i räddandet av världen genom bloggen till förmån av omkonstruktion av mitt inre. Tar mycket av mina krafter men gör mig förhoppningsvis lite lyckligare och tillfreds med mig själv.

Jag kommer snart att stå på nya starka ben och då jävlar får ni passa er. Muahahahahahha..

I morgon ska jag bli kulturell och allmänbildad tillsammans med ett gäng andra brudar. Ska bli spännande med lite gammal film. Jag lånade också filmerna på biblioteket så de är lite sunkiga och luktar konstigt. Bidrar till charmen tycker jag.

Återkommer med bildbevis. Nu ska jag läsa vampyrbok till läggdags. Trots att jag numer är rädd när jag cyklar till jobbet på morgonen. Inte för diverse skjutningar utan för blodsugande mörkervarelser med långa gaddar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar