måndag 23 januari 2012

Idag är en mycket speciell dag

För det är Hannis födelsedag! Hipp hipp hurra!

En annan fantastisk sak som hände just idag var att en telefonsäljare ringde på hemtelefonen, jag tackade artigt nej innan hon var färdig som vanligt. OCH hon accepterade det, OCH önskade mig en trevlig kväll! Jag stod chockad med telefonen i handen i säkert tio sekunder.

Tillbaka till Hannis stora dag; HOn blir idag hela 33 år. Mycket besvärligt att mina jämnåriga vänner blir äldre än jag men det är väl bara ett av livets stora mysterier!

Pöss! 
Vad Hannis betyder för mig från den dag vi träffades i sjuan(?) till idag går inte att beskriva med ord. Vi har inte många likheter men dock en av de få människor jag inte kan tänka mig att leva utan. Jag ville lägga upp en massa fina bilder på oss men insåg att bilderna från vår storhetstid inte finns digitalt?? Även det ett stort mysterium..

 I övrigt plinkar jag vidare på gitarren och försöker hålla mig vaken till kl 22 i alla fall.






Hela familjen

Dagen miljötips tillägnas Hannis med familj som bor mitt ute i i den mörkaste skogen, så långt att de inte kan komma ut förrän till våren. Jag lovar! 


          



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar