torsdag 12 januari 2012

Idag är ingen vanlig dag!!!!!

För det är Lindas födelsedag!


HURRA HURRA HURRAAAAAA!
Firar gör vi dock inte förrän i morgon, då blir det både lunch och AW. Kan aldrig bli för mycket av det goda. :)

Igår gjorde jag absolut ingenting. Blev lite kex och ost till middag tillsammans med en kopp te.. Krävdes minimal insats från min sida för att bli mätt. Tror mannen åt aebleskiver.. Annars låg jag i sängen, såg film och ansträngde mig för att inte bli sjuk, känner att influensan mannen har lusat ner mitt hem med ligger i luften. Har verkligen ingen lust att lägga min helg på det där, bäst att den inte bryter ut förrän på måndag! Muahahahahaha.. 
Får se om jag pallar något ikväll eller om jag bara ska ge vika för vintern  och gömma mig under täcket tills våren dyker upp? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar