måndag 1 oktober 2012

Tanken var god....

Har i afton lite energi över för en gång skull. Tänkte därför skriva något otroligt intelligent om genus eller integration.. Eller kanske bara hur fantastisk jag är.

Men jag började med en annan mycket viktig uppgift vilket är att sortera bilder från min iPhone från hela året som lagt sig i en rörig mapp på Dropbox.

Så här kommer i stället lite bilder på mitt (och mannens?) extremt lyckade tomatprojekt! Tyvärr inga fina bilder från sista tiden då plantorna går hela vägen upp till taket, och nu är det mörkt..

























Är så glad över mina tomater att jag också bjuder på en rolig bild till! Denna gång på någons asballa katt!



Nu är jag i alla fall igång med bloggandet igen. Får se om jag lyckas med att fortsätta ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar