fredag 5 oktober 2012

Det regnar inte i alla fall..

men tyvärr är jag vaken!

Har inte sovit många timmar inatt. Mannen stannande i Danmark över natten och jag var nervös över att jag inte skulle komma upp i tid. Gäsp.. Det gjorde jag.

Nu ska jag strax i väg för att samla pengar till Världens Barn!! Yay.. Ska bli spännande.
Tyvärr är vädret lite ostadigt så det kan vara lite ont om folk på stan. En annan rolig sak är att IKEA har skänt en massa möbler och grejer från boutställningen. De säljer vi ut mycket billigt. Nästan helt nya saker!! Gå in på Blocket och sök på IKEA donerat till Världens Barn. Sen är det bara att ringa numret i annonsen och boka vad just du vill köpa. Avhämtning och betalning sker på söndag den 7/10.

Om du har ett par timmar över idag kommer jag att befinna mig runt lilla torg 10-16. Det är bara att komma förbi och skänka en peng eller bara låna en bössa att skramla med en stund.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar