onsdag 24 oktober 2012

Sitter fast..

Att solen inte tittar fram lika ofta gör att jag har blivit lite höstdeppig. Att jag inte haft fast jobb på ett halvår kanske också har något med det att göra. Jag har en liten hög jobb att söka men har en seriös mental blockering. Har gjort en massa saker idag som inte har med arbetssökande att göra. Städat, handlat, sett "tv" på datorn och en massa slösurfande.

Hittade en härlig musikvideo på Lady Dahmers blogg. Lägger upp den här också för er som inte orkar klicka vidare.


Och på tal på det amerikanska valet var det en dam på språkcafét som upprört uttryckte att "tänk om världen drabbas av någon som är värre än Busch!!" Det var inte Obama hon menade. ;) Märkligt att ett land kan påverka hela världen på det sättet. 

Nä nu måste jag verkligen få tummen ur arslet! Hörde på radion att en ung tjej har dött tragiskt efter att ha druckit en jäkla massa energidryck... Väldigt sorgligt... Men inslaget gjorde mig också väldigt sugen på Red Bull. Så det har jag köpt nu. Jag vet att jag är en dålig människa.. En något piggare men ändå en dålig människa.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar