måndag 8 oktober 2012

Den lates lön..

är att slippa laga middag utan den dyker upp som ett under med mannen. Hur mycket nyttigheter den innehåller är en annan fråga!

Det var inte så farligt nu i efterhand. Det bidde en kebabsallad. Mannen försökte beställa en kebabtallrik men på grund av språkproblem fick jag alltså en lite nyttigare variant. Skönt, nu i Världens Barn tider äter jag kanske inte helt ordentligt. Blir liksom det jag hittar på vägen någonstans. En överkörd råtta, en gammal falafel osv. Men shit nu är det bara denna vecka kvar, så jag har goda chanser att överleva.

Nu har vi även gjort en annan rolig sak. Beställde precis biljetter till Dubai!!! Hatar att beställa via internet då trots all tid jag spenderar på det inte riktigt tror att det är på riktigt. En betalar med låtsaspengar och får en låtsasbiljett. Har djup ångest varje gång jag närmar mig flygplatsen.. Men som jag saknar familjen, så det är det hela värt!

Tänkte igen skriva en massa intelligenta saker om djuplodande ämnen. Men är för trött, tänker se en hjärndödande film istället.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar