onsdag 7 mars 2012

Tro det eller ej

men jag överlevde första träningspasset! Får i och för sig ta bussen in till stan eftersom mina ben och fötter  inte längre är brukbara men sånt är livet. ;)

Stulen från internet
He he, ovan kan ni se en bild på mig. Jag brukar ställa upp som modell nu när jag har lite tid över.

Nu har jag även fått i mig lite god kyckling/curry gryta. Köpte en färdiggrillad kyckling igår då jag tycker det är så äckligt att hålla på med rå kyckling. Då gräver jag mycket hellre runt i en färdig variant för att verkligen få loss varenda stycke ätbar del på stackaren. Mannen var inte helt nöjd.. Surprise! Men jäklar va gott det blev. Kanske borde lära mig att grilla en hel kyckling själv?

Nu ska jag strax bege mig till mitt före detta jobb. Inte för att jag saknar jobbet i sig självt men mina underbara kollegor däremot!

Sen blir det nog en tur till bibblan för att sen avsluta dagen med ett litet glas vin om jag har tur.
Gu va dagarna går fort, hinner ju knappt söka jobb! 

2 kommentarer:

  1. Hittills är din arbetslöshet positiv. Mer bloggning åt folket!
    Se upp med jobbsökandet, lätt att bli deprimerad. Som om du inte har varit arbetslös förut... :p
    Och vad är det för fel på färdiggrillad kyckling?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ett gäng goa vänner och familjemedlemmar som stöttar mig så jag tror att humöret kommer att hållas uppe. Vill verkligen lägga tid och energi på att hitta MITT jobb.

      ang kycklingen så är mannen som bekant inte så förtjust i saker som påminner om djur. Han äter hellre saker som stekts i praktiska fyrkanter..

      Radera