onsdag 3 augusti 2011

Ombyte förnöjer?

Det är snart tid att byta 30-dagars utmaning. Den första är som sagt att blogga varje dag i syfte att verkligen lära sig "konsten". Själv tycker jag att det gått mycket bra men att det finns fortfarande en hel del kunskap jag saknar. Fast bloggen kommer att leva vidare, var inte oroliga. Den kommer antagligen förändras en del. Eller inte.. ;) Det kommer nog inte vara lika frekventa inlägg men har ni tur blir de jävlig mycket mer intressanta!

Poängen med 30-dagars utmaningen är att under 30 dagar göra en ny ska som kan vara i princip vad som helst. Allt kanske inte lyckas efter perioden men en del saker kommer man inte kunna göra sig av med, till exempel kunskap och lite mer mod. Fler exempel kan ni se på you tube klippet som ligger någonstans på bloggen!

Egentligen ska jag börja med nästa utmaning i morgon men eftersom jag fortfarande är hängig och vi åker bort över helgen så ser jag det inte realistiskt att börja då. Tråkigt att misslyckas första veckan ;) Men jag kan änså avslöja vad det nya blir. Ta daaaaaaaaaaaaaaa....




Jag ska lära mig spela gitarr!

Jag har försökt mig på detta i omgångar under i princip hela mitt liv och jag vill verkligen kunna detta. Så i mina ögon är detta en perfekt utmaning. Un petit svårare än att logga in på en sida och skriva ner allt som dyker upp i mitt sjuka lilla huvud. Eller kanske inte allt.. ni hade fan blivit rejält skrämda om ni visste allt som pågår i min skalle...

På tal om ombyte ska jag även byta ut finaste kollegan Jenny mot finaste kollegan Helen efter helgen. Hoppas hon överlever mina förändringar framtvingade av tristess. ;) Man har i alla fall sällan tråkigt med mig! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar