torsdag 3 maj 2012

Dagens i-lands problem.

Jag kom sent upp idag, är groggy av all pollen och till råga på allt har vi bara ÄCKLIGT bröd hemma! Ni vet sånt med en massa märkliga frön på..  Sen brände jag den i jäkeln i ugnen för nu har vi äntligen kommit igång med Världens Barn insamlingen 2012 och jag fastnade i datorn.


Äckliga




Yay! Jag vet att ni har saknat den Världens Barn hets jag så gärna drar in er i! he he
Ni kan redan börja att fundera på vad ni är mest sugna på. Bössinsamling, loppis, sälja novellböcker till företag, räkna pengar?? 
Möjligheterna är oändliga, we just want you!!! 

Vet att jag har varit dålig på att skriva på bloggen, jag har varit dålig på mycket senaste tiden. Har hur mycket tid som helst som arbetslös och hinner ingenting. Mycket märkligt. Sen tar det ju tid att hålla sig på gott humör så att man inte fastnar i alla mörka tankar typ: Vad är mitt syfte i livet?? Varför skulle någon vilja anställa mig? Vad kan jag egentligen? Osv..

Det är otroligt svårt att inte söka alla receptionistjobb jag kommer över. Jag vet ju att jag har mer kunskap än så och nu när det finns kvalificerade jobb att söka så måste jag bara vara modig att söka dem. Tro på mig själv. 

Suck.. Nu ska jag äta min äckliga smörgås så att jag kan gå till gymmet och hålla mig frisk! (läs bli smal)


1 kommentar:

  1. Heja heja! Drömjobbet finns där runt hörnet.
    Tyckte för övrigt att det där brödet såg gott ut ;)

    SvaraRadera