tisdag 10 april 2012

Utmaning!

Som ni kanske vet sitter jag i många timmar och letar jobb. Problemet är att min egna hjärna begränsar mig en del. Det finns vissa jobb som jag kanske kunnat söka men helt enkelt inte vågar eller tror att jag inte har "rätt" till.

Så utmaningen är att jag kommer att söka ALLA jobb ni föreslår att jag söker eller ställen ni tror jag kan skicka spontanansökningar till. OBS jag söker främst i Skåne då jag i dagsläget inte vill skiljas från min man och vi har inte råd till två boenden.. Så kör hårt! Utmana mig att tänka utanför min låda.

Vill såklart att det har något med mitt intresse och utbildning att göra, hållbar utveckling, mänskliga rättigheter osv. Syftet är att inte hitta vilket jobb som helst utan mitt jobb där jag kan stanna och utvecklas.

Idag har jag hittat tre perfekta jobb åt andra människor, kanske borde bli arbetsförmedlare? De kräver dock B-körkort har jag hört så jag ska nu maila min handledare och be om svar på varför?

I övrigt har jag haft en mycket trevlig påsk med familjen, jag vann till och med äggknäckar tävlingen. Kan inte minnas den gång jag gjorde det sist, och med mitt fantastiska drakägg!





Aebleskiver, mycket typisk svensk påsktradition!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar