måndag 5 december 2011

Nästan som hemma

var inte helt nästan som hemma, mest för att jag inte bor i en kyrka. Men det var i alla fall mycket mysigt! Jag har i kväll varit på pysselkväll med ett gäng mycket intressanta kvinnor. Som en syjunta fast på ett kafé bredvid/under Immanuelskyrkan i Malmö. Detta är ett återommande fenomen och alla är mycket välkommna till nästa sittning. Om två veckor tror jag.

Jag hann bara göra en julklapp på ca två timmar, blev en del snack också kan man lugnt säga. Med en sån härlig blandning av kvinnor från alla områden och åldrar fanns det nog att prata om. Är proppfull med inspiration nu.

De finns också på fejjan.
 Funderade lite på att dra igång min nästa 30-dagars utmaning men mina dagar är nu fullspäckade med aktiviteter och att försöka få hemmet liiiite julfint innan jul att jag inte riktigt kan se att jag kan lägga ens 10 min om dagen på det och fortfarande vara människa efter december. Så gitarrspelandet får läggas lite på is. Jag kommer med all säkerhet knäppa lite på den då och då men inte under den strikta form som utmaningen ska vara.

Ikväll ska jag i stället kolla på julkalendern på Svt play och förbereda inför nästa lysande julklappsidé. Lite jobbig att jag inte kan berätta på detta forum då det kommer ta lite udden av överraskningen för vissa läsare på julafton..

Jag är ledsen över att det inte kommer lika många bilder som vanligt med min telefon/kamera krånglar och jag kan inte uppdatera den då min dator FORTFARANDE inte är färdig... :(

Ibland önskar jag att jag var lite mer av den skällande typen då de ofta får saker gjort fortare, fast ändå inte. Jag gillar mig precis som jag är!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar