onsdag 7 december 2011

Den vita faran...

.. är smörjd, pumpad och gör nu att jag flyger fram på Malmös gator i gryningen! Jag hade en plan att själv lära mig att servicera min cykel men inser att jag inte har tid, plats eller lust. Så igår tog jag en sväng förbi min cykelhandlare för att se om de hade tid. På ca 15 min hade han fixat allt... Lite komiskt att min "trasiga" framlampa berodde på att kontakten hade lossnat. Ha ha, kände mig lagom korkad! När jag frågade vad han ville ha i pengar så svarade han -Ingenting. ja, alltså han svarade ordet ingenting, han var inte bara helt tyst. men eftersom de alltid fixar min cykel utan kostnad ville jag här bara skriva en liten rekommendation över hur asgrymma de är på Anderssons Cykelfabrik! 

Den vita faran...

Blev också en sväng till Myrornas där det inköptes ett gäng julpynt till jobbet och lite annat till mitt julklappsprojekt. :) Muahahahahaha.. Jag vet att familjen fasar över vad som kommer att finnas i era paket.Var oroliga, var mycket oroliga!

Idag bjuder dagen på lite AW så att jag är lagom kreativ tills jag kommer hem och går lös på projektet. Har ännu inte lyckats storstäda och julpynta. Jag börjar undra hur viktigt det är för mig egentligen? Antagligen inte så mycket... 

I övrigt längtar jag efter min dator, saknaden är stor och svår! Vet inte när det är dags att ringa och börja skälla? Tycker liksom inte att det är så roligt när det händer mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar