tisdag 22 november 2011

Tar mig i kragen..

och kravlar mig ut ur semesterdimman. Vi har haft ett par härliga veckor med familj, sol och bad men verkligheten kastar sig över mig som ett hungrigt djur med väldigt stora tänder!

Jag verkar nu ha koll på den närmsta veckan men efter det.. Kommer nog ta lite tid att ställa om mig till Malmö igen.


Min utsikt i söndags

Min utsikt i måndags

Men ändå så ser mina utsikter för framtiden spännande ut. Gitarren är omsträngad och fixad så snart drar nästa 30-dagars utmaning igång. En hel del kulturella aktiviteter är inplanerade så nu jäklar så ska jag bli lite mer allmänbildad ;)

Bloggen ska mer prioriterad och miljöinriktad, ett nytt jobb ska hittas innan februari är slut och där i mellan ska det shoppas julklappar, bakas julgodis och en massa andra saker som börjar med jul!

Nu ska jag strax iväg för att träffa brudarna och samtala lite med Gudrun Schyman över en bit mat och kanske ett litet glas vin!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar