söndag 13 november 2011

Överkonsumtionens mekka

Nu är det längesen som jag uppdaterade min lilla miljöblogg eftersom jag är på ett ställe som går mot alla mina värderingar.. Och jag älskar det!!! Självklart har min kärlek till Dubai mycket att göra med att familjen finns här. Men även jag kan dras in i den galna shoppingen när det är JÄTTEBILLIGT. Jag får hela tiden gå runt med tanken - Therese, behöver du verkligen den galet billiga statuetten föreställande en giraff? Jag får så otroligt många intryck här nere trots att jag har varit här ett par gånger förut. Denna gång kommer jag nog minnas alla fina samtal med min svägerska och hennes fantastiska systrar. Just ikväll orkar jag inte analysera mina upplevelser om Dubai. Det får komma lite då och då. Det bästa med idag är att jag skriver på Sines iPad och och jag älskar den! Måste ha en, framförallt i överkonsumtionens anda. Nu när jag testar förhandsgranskning inser jag att mina mellanrum inte följer med. Får undersöka det närmare. Genom att köpa en iPad, pengar kan skickas till mig, i the meadows, Dubai. Ni har en vecka på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar