tisdag 22 november 2011

Uppstart...

Börjar så sakteliga komma in i arbetsrutinerna igen, vilket inte är det lättaste nu när chefen drog till Götet och lämnade mig med sin evigt ringande telefon! Men oftast är personerna i den andra änden väldigt trevliga, men jag saknar min egna telefon där jag dagligen får höra att jag är en ängel! Oftast från människor i Västra Götalands regionen.. Ingen aning om varför men det uppskattas! Vet att jag skrivit det innan men glöm aldrig att de som svarar i diverse växlar och supportnummer faktiskt är människor som har som jobb att HJÄLPA dig! Mycket lättare att göra sitt jobb när en har med trevliga människor göra!

Idag ska jag även komma igång med min träning! Känner att min kondis är lite låg när jag flämtande och flåsande cyklar till jobbet på morgonen.. Kanske lite mjukstart på indoorwalkern? Orkar inte med något hetsigt pass med en instruktör som skriker åt mig... inte idag.. inte någon dag..



Har idag funderat lite på julklappar, blev inte så mycket sådant shoppat på semestern som tänkt då shoppingen i Dubai inte helt uppfyller min miljökrav och/eller priskrav.. Tanken är att vi ska försöka hålla oss runt 100-lappen. På lördag ska jag ut och kika efter vinterjacka och julklappar i second hand butiker, det är överraskande hur mycket fint man kan hitta.

Om det är någon i familjen som är helt allergisk mot second hand så kan ni kika in på Granits omtankesida  där det finns fin-fina grejer som är snälla mot miljö och människa! Om man inte behagar önska sig något inom mina kriterier så är ni utlämnade till min fantasi! Muahahahahahahaha...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar