fredag 15 juni 2012

Hipp hipp Hurraaaaa!

För idag är det min bästa mammas födelsedag! Min mamma kan allt. Hon är även en kapten på skutan kallad Kathebe!

Jag svär på att det inte finns en bättre mamma än min. Hennes familj är hennes mittpunkt men hon har alltid haft starka åsikter och engagerat sig i en massa saker. För hon bryr sig, om alla. Det är ganska tydligt vart vårt intresse för världen kommer i från. Hon är en öppen människa och min idol.

Tyvärr kan jag inte åka och fira henne denna helg då jag kommer att lämna landet ett tag men i kväll ska jag skåla för henne hela kvällen ;) Det kommer hon nog inte gilla he he.

Jag älskar dig lilla mamma! Hoppas du får en fantastisk födelsedag med den övriga familjen, fast jag förstår att det är ledsamt att din favoritdotter är så långt bort.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar