torsdag 25 september 2014

Vad jag verkligen behöver är...



och jag behöver dig nu! 

Kanske inte fullt så akut men om du har tråkigt någon gång i oktober så har jag med all säkerhet en spännande uppgift till dig! 

Självklart pratar jag om Världens Barn.. igen.. och det kommer jag att fortsätta med :) Om det är någon som inte hängt med mig så mycket de senaste åren så är jag lite engagerad i Radiohjälpens insamling Världens Barn, kicka på namnet för mer info. 

Vi har en massa olika aktiviteter genom åren som Barkampen, Yoga för Världens barn och det största återkommande, bössinsamlingen. 

Att skramla med en bössa innebär att stå på stan i ett pass på tre timmar och se relativt trevlig ut, har en barn att ta med så är det ett stort plus. Det finns inga kvar på förkunskaper eller ens att vara lite social. Om det dyker upp frågor kommer jag vara på plats hela lördagarna, förhoppningsvis runt lilla torg. Tiderna är enligt nedan:

Fredag 26 sep: 11-14 &14-17 Lördag 27 sep: 10-13 &13-16 
Fredag 3 okt: 11-14 &14-17    Lördag 4 okt: 10-13 &13-16

Jag har haft en riktigt kass dag och det enda som kan göra mig lite gladare är att det trillar in en massa anmälningar från er så att barnen slipper att dö.... *skuld och skammar för glatta livet* 

Pöss!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar